salam kasih sayang berpanjangan...

Selamat datang dan selamat berkenalan kepada semua 'blogwalking'. Kalau dah menjengah tu, tinggalkanlah mesej supaya saya dapat 'walking' ke blog anda pula. ahaks :)
"It's good to know something new."

Monday, December 20, 2010

Aku, buku dan sepi...

ngeh...ngeh...ngeh... (ketawa sempoi orang sekarang).

Akhirnya, tersadai di belantara indah berkabus ini, saya berpeluang menelaah sebanyak-banyaknya buku dan majalah setelah usai tugasan berat sepanjang dua minggu lepas. Majalah SOLUSI sudah tiga keluaran tidak terbaca, akan diselesaikan malam ini. Juga sebuah karya Faisal Tehrani, Adventure Si Peniup Ney; percubaan pertama saya membaca novel beliau meskipun sudah lama mendengar nama dan membaca profilnya.

Begitupun, saya menyediakan beberapa naskah Hayati Berahim dan biografi Tun Dr. Ismail -- saya bimbang bosan dengan naskah Faisal Tehrani! Betapa prejudisnya saya kepada para penulis pascamerdeka hari ini. Maafkan saya, saudara penulis besar. Mungkin saya memilih naskhah yang betul yang mampu membuatkan saya terpikat untuk menjadikan tulisan beliau koleksi peribadi pula.

Popular Posts