salam kasih sayang berpanjangan...

Selamat datang dan selamat berkenalan kepada semua 'blogwalking'. Kalau dah menjengah tu, tinggalkanlah mesej supaya saya dapat 'walking' ke blog anda pula. ahaks :)
"It's good to know something new."

Wednesday, July 30, 2008

Selamat Melayari Blog Saya...!

hai there!!! assalamualaikum. selamat melayari blog saya dan selamat berkenalan. inilah saya... in future! anyway, it's my sweetgirl actually. comel, kan? sebagai ibu, saya ingi melahirkan kebimbangan ini. walaupun ia isu lama, namun tetap tak lapuk..it's evergreen. isu penculikan kanak2.
ngeri tangkai hati apabila melepaskan anak keluar pintu apartment, walaupun sekejap. namun, adakala sikap nakal ingin merehatkan diri, si kecil dilepaskan juga dgn harapan jiran tolong sama mengawasi. kalau memikirkan malang tidak berbau, alamat tidak bersosiallah si kecil ini.
namun, saya berazam akan mengawasinya dengan baik, tanpa melepaskan pandangan daripadanya, semoga Allah memelihara keluarga kami. takuttt....!!! cuma, marilah kita sama2 ingat, urusan kita tidak terhenti di dunia sahaja. apapun yg kita lakukan, ada perhitungan di akhirat nanti. pasti!!!

No comments:

Popular Posts