salam kasih sayang berpanjangan...

Selamat datang dan selamat berkenalan kepada semua 'blogwalking'. Kalau dah menjengah tu, tinggalkanlah mesej supaya saya dapat 'walking' ke blog anda pula. ahaks :)
"It's good to know something new."

Thursday, June 3, 2010

2010 -- perjumpaan semula yang manis

bacth kami, kursus Komunikasi USM di School of Communication USM ada sejumlah ><120 40="" about="" adik-beradik.="" akrab="" bagai="" berlainan="" br="" dalam="" dan="" hubungan="" iaitu="" in="" ini="" jurnallist="" kewartawanan="" kursus="" major="" majoring="" menariknya="" orang.="" penerbitan="" pengiklanan="" pengkhususan="" radio="" students.="" tv="" walaupun="">
masing-masing perasan major merekalah paling glamor. saya cukup berterima kasih kpd rakan-rakan dalam bidang penerbitan televisyen & radio kerana semasa latihan amali mereka di TV3, mereka menggunakan kelebihan itu untuk membantu rakan baik kami yang diserang kanser mendapat bantuan kewangan bagi membiayai kos perubatannya. biarpun Allah lebih sayangkan Allahyarham Zuraida Mohd Taha, tapi usaha rakan-rakan adalah terjemahan keakraban dan kasih sayang ketika di perantauan.

saya sentiasa ingat pesanan Rin@Siti Zurina Mat Saman semasa berjumpa di USM selepas pendaftaran pelajar baru bacth 1995-1996. "mula-mula kita kena cari kawan sebab kita sorang-sorang je kat sini." katanya ringkas, sejurus kemudian sudah 'berkeriau' memanggil rakan baru ditemui, Khairunnisa' Che May@Cak. Rin rakan lama semasa menengah rendah di Temerloh.

telah >< 3 tahun tinggal di bawah ketiak emak memang 'home sick' peringkat tenat.

No comments:

Popular Posts